Ben jij een marketing communicatie professional met een aantal jaar bureau ervaring en ben je op zoek naar de volgende stap in jouw carrière? Ben je ambitieus en goed in het omzetten van klantbehoeften naar mooie campagnes? Voor een heel leuk, internationaal en groeiend merk beleving bureau zijn we op zoek naar een Project Manager!

Wat doe je als Project Manager?
Als Project Manager ben je van briefing tot uitvoering verantwoordelijk voor de verschillende projecten van diverse (internationale) klanten. Deze klanten zijn vooral B2B organisaties in de categorie A-merk 🙂

Jij bouwt de relatie op met jouw klanten, stelt de juiste vragen om achter de behoeften te komen en kunt ze goed adviseren over oplossingen op het gebied van marketing communicatie campagnes, inclusief PR, Online, Brand activation en events.

Je beoordeelt briefings die binnen komen en gaat er graag over in gesprek met jouw klant. Je bent echt een sparring partner! Jij gaat aan de slag met de. briefing om vervolgens een waanzinnig goed voorstel te presenteren 🙂

Zodra een project concreet wordt, zorg jij dat alle partijen aangehaakt worden, alles binnen budget blijft en de gestelde timings worden gehaald zodat dat de projecten perfect verlopen.

Ook ben je commercieel bezig; jij zorgt er voor dat de offertes die je maakt aantrekkelijk zijn, er goede marges worden behaald en dat de verwachting van de klant overtroffen wordt 🙂

Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?
Bij dit kleinschalige bureau werken 15 mensen in Nederland, maar ze hebben ook nog kantoren in het buitenland. Op het kantoor in Amsterdam hangt een goede sfeer, er wordt hard gewerkt en veel samengewerkt.

Elke dag komt er een cateraar de lunch verzorgen en elke donderdag wordt er geborreld. En geloof ons maar; de koelkasten zijn goed gevuld…

Ze werken voor heel mooie en veelal internationale A-merken en zijn daar ongelooflijk trots op 🙂

Ze zetten zich elke dag weer volop in om de mooiste en beste communicatie campagnes op te tuigen voor hun klanten, waarbij beleving centraal staat.

Je krijgt veel vrijheid om jouw ding te doen, ideeën en eigen initiatief wordt erg gestimuleerd en gewaardeerd! Kom maar op met die goede ideeën!

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring aan bureauzijde in een vergelijkbare rol
  • Je weet wel het één en ander van de inzet van social kanalen
  • Je bent creatief en durft kritisch te zijn
  • Plannen en organiseren is jou op het lijf geschreven en jij weet altijd de juiste mensen bij projecten te betrekken
  • Je bent stressbestendig, heel goed met deadlines en kunt prioriteiten stellen
  • Je straalt positieve energie uit, neemt graag initiatief en ziet eerder kansen dan beperkingen
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en bent goed in Engels

What’s in it voor jou?

  • Een salaris tussen de € 2.500 en 3.200 per maand obv 40 uur
  • 25 vrije dagen per jaar
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, eigen ideeën en initiatief
  • Werken in een leuk en groeiend bedrijf

Overig

Het betreft een functie voor minimaal 4 dagen per week.
De standplaats is in Amsterdam.

Contactpersoon

Voor meer informatie, neem
contact op met:

lisette@pacqrecruitment.nl
06 – 42 19 16 16

*Verplichte velden

Nieuwste vacatures

Terug naar overzicht