Voor een internationale organisatie met ambitie zijn we op zoek naar een flexibele accountmanager die oog heeft voor het grotere geheel. Voel jij je aangesproken? En ben je naast flexibel ook nog eens extreem gemotiveerd, sterk in onderhandelen en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan moeten we praten. Jij zou zomaar eens de perfecte kandidaat kunnen zijn voor deze mooie functie bij een internationale organisatie die gespecialiseerd is in zakelijke betaaloplossingen.

Wat doe je als accountmanager?

Als accountmanager bij deze internationale organisatie ben je onderdeel van het Benelux & Nordic Commercial Team. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van een portfolio met bestaande klanten waarvan het hoofdkantoor (of relevante afdeling) zich in Nederland bevindt.

Als accountmanager ben je veel onderweg, meestal binnen en soms buiten Nederland. De overige uren werk je vanuit huis of op het kantoor in de buurt van Amsterdam.

Jij bent verantwoordelijk voor:

  • Het genereren van omzetgroei via bestaande accounts en in lijn met de ambitieuze doelstellingen van de organisatie;
  • Het succesvol beheren van een portfolio met bestaande accounts;
  • Het doorlopend opstarten van nieuwe sales cycles binnen jouw eigen klantenportfolio;
  • Het bouwen en behouden van een netwerk met alle relevante interne en externe stakeholders en partners in travel, finance, IT etc.
  • Het gestructureerd en regelmatig rapporteren van prestaties en ontwikkelingen;
  • Het tenderproces tijdens de heronderhandeling of verlenging van een contract.

Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?

Deze internationale organisatie weet hoe zij haar klanten optimaal kan ontzorgen. Dat kan ook bijna niet anders met zo’n 30 jaar ervaring in de branche. Voor de meest uiteenlopende bedrijven wereldwijd ontwikkelt deze organisatie producten en oplossingen voor de betaling (en evaluatie) van onder andere zakelijke reiskosten.

Waar deze organisatie een professionele en zakelijke houding naar klanten toe hanteert, is de sfeer op de werkvloer informeel. Er is dan ook genoeg ruimte om – na drukke dagen met volle agenda’s – samen met collega’s te ontspannen tijdens een gezellige borrel of verrassend bedrijfsuitje.

Jouw profiel

Jij geeft je niet snel gewonnen en ziet onderhandelen als een topsport. Je bent sociaal en weet hoe je klanten aan je kunt binden. Je neemt initiatief en werkt net zo makkelijk zelfstandig als samen met anderen. Daarnaast houd jij wel van een regelmatige ‘change of scenery’. Je gaat dan ook graag op pad om jouw klanten te bezoeken.

Verder beschik jij over:

  • Een commerciële instelling;
  • Het vermogen om het grotere plaatje te zien;
  • Goede sociale vaardigheden. Relaties opbouwen en onderhouden met belanghebbenden binnen en buiten de organisatie is jouw ‘ding’;
  • Sterk organisatietalent. Jij werkt effectief, bent doelgericht en hecht grote waarde aan deadlines;
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Sterke netwerkvaardigheden. Jij bouwt en behoudt effectief netwerken, intern en extern;
  • Uitstekende computervaardigheden. Jij hebt goede kennis van Microsoft Suite (Outlook, Excel, Word en PowerPoint);
  • Gevoel voor culturele verschillen en gevoeligheden binnen de organisatie;
  • Een flinke dosis motivatie;
  • De juiste taalvaardigheden. Jij spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels.

Ook heb jij:

  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau;
  • Minimaal drie tot vijf jaar relevante (en succesvolle) werkervaring op het gebied van (internationale) sales of accountmanagement;
  • Je sporen verdiend in branches die te maken hebben met betalingen, zakelijk reizen, onkostenbeheer of daaraan gerelateerde zaken;
  • Een rijbewijs.

What’s in it for you?

Als accountmanager wordt er heel wat van je verwacht. Maar daar zet deze organisatie natuurlijk ook wat tegenover. Zo mag je rekenen op veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Maar ook stimuleert deze werkgever een gezonde levensstijl. Verder krijg je:

  • Een goed salaris met bijbehorende bonusregeling;
  • Een auto van de zaak;
  • Een laptop en telefoon;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 Vakantiedagen;
  • Veel mogelijkheden tot (zelf)ontwikkeling.

Overig

Het betreft een fulltime functie.

Contactpersoon

Voor meer informatie, neem
contact op met:

lisette@pacqrecruitment.nl
06 – 42 19 16 16

    *Verplichte velden

    Nieuwste vacatures

    Terug naar overzicht