Is het jouw natuurlijke instinct om je in te leven in onze klanten, om de klantbeleving te ervaren, te analyseren en definiëren? Wil jij er alles aan doen om uiteindelijk de praktische uitvoer daarvan te begeleiden? En zorg jij er op deze manier voor dat een langdurige band met bestaande maar ook potentiële klanten wordt opgebouwd? Dan word jij misschien wel de nieuwe Customer Success Manager!

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor de volledige tevredenheid van onze klanten in de Benelux.

Jij bent het visitekaartje van het bedrijf en geeft een eerste indruk af waar het bedrijf voor staat en straalt dit ook uit naar de werkvloer en overige collega’s. Je draagt bij aan een betrokken beleving van de klanten wanneer ze met hun producten (gaan) werken. 

Je leeft je in in de problemen van de klant, denkt praktisch mee naar de juiste, afgestemde/passende oplossing. Je adviseert en instrueert nieuwe klanten hoe ze het product op hun passende manier kunnen gebruiken. Jij leidt projecten die ervoor zorgen dat productverbeteringen worden doorgevoerd en dat processen nog efficiënter worden ingericht. 

Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?
Deze internationale scale-up heeft verschillende online platformen om consumenten en lokale ondernemers aan elkaar te koppelen en daar zijn ze heel succesvol in! Op dit moment zijn ze in 15 landen actief.

Op het kantoor in Utrecht voel je je meteen thuis; er hangt een onwijs gezellige sfeer, het is een open werkruimte, er is genoeg afleiding (ik noem een Playstation, tafeltennis tafel en tafelvoetbal tafel).

Er werken zo’n 50 Internationale professionals die elke dag vol enthousiasme en energie proberen het verschil te maken. Ze groeien hard en dat zorgt voor een goede sfeer.

Je krijgt ontzettend veel vrijheid om jouw ding te doen. Eigen initiatief en ideeën worden gewaardeerd en beloond. Kom maar op met die goede ideeën!

Jouw profiel

  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands
  • Het is een grote pre als je ervaring hebt met de Belgische markt
  • Ook jouw Engels is heel goed, een derde taal zou mooi zijn
  • Je hebt een HBO of WO diploma
  • Je hebt customer success ervaring
  • Je bent een echte ondernemer en ziet eerder kansen dan beperkingen
  • Je bent een teamspeler en vindt samenwerken heel belangrijk
  • Vrienden omschrijven jou als gezellig 

What’s in it voor jou?
Naast het feit dat het je heel gaaf lijkt om persoonlijk bij te dragen aan de groei van dit leuke bedrijf, zitten er nog meer voordelen aan:

  • Een goed salaris
  • Bonusregeling
  • Een goede pensioenregeling en NS business card
  • Je krijgt veel vrijheid en dus ook veel verantwoordelijkheid, jij kan het verschil maken!
  • Samenwerken in een jong, professioneel en gezellig team van collega’s!
  • Maandelijks massages, vers fruit & salades, goede koffie en een goed gevulde koelkast

Overig
Het betreft een fulltime functie, 4 dagen is bespreekbaar.

Contactpersoon

Voor meer informatie, neem
contact op met:

lisette@pacqrecruitment.nl
06 – 42 19 16 16

    *Verplichte velden

    Nieuwste vacatures

    Terug naar overzicht