Ben jij een commercieel talent, wil je jezelf ontwikkelen en wil je doorgroeien binnen een succesvolle en gezellige internationale organisatie? Voor een groeiend bedrijf in de IT-solutions en services zijn we op zoek naar een Internal Accountmanager!
Wat doe je als Internal Accountmanager?
In de rol van Internal Accountmanager ben je het aanspreekpunt voor jouw klanten en daarmee verantwoordelijk voor je eigen sales trajecten en het opbouwen van langdurige klantrelaties. Je belt regelmatig met je klanten om te kijken waar je ze mee kunt helpen, ze te informeren over contracten en licenties die verlengd moeten worden en natuurlijk om de behoefte in kaart te brengen.
Je vormt een team met andere Internal Accountmanagers. Jij zorgt er samen met jouw collega’s voor dat klanten tevreden zijn en je handelt vragen en eventuele klachten af. Je hebt ten alle tijden het overzicht en weet wat er speelt.
Afhankelijk van jouw ervaring stroom je in als Internal Accountmanager of Customer Success Manager.
Afhankelijk van jouw ervaring ben je verantwoordelijk voor je eigen portfolio van klanten en de uitbouw ervan. Anders werk je nauw de accountmanager en ondersteun je hem/haar met het opstellen van offertes, het registreren van correspondentie en het opstellen van rapportages. Ook werk je samen met andere afdelingen, als zij aangehaakt moeten worden bij specialistische vragen van jouw klanten.
Dat betekent overigens niet dat je alleen maar binnen zit! Je gaat soms op bezoek bij jouw klanten, want jij bent samen met de Accountmanagers het gezicht van de organisatie. Onder andere door dit soort bezoeken én de verantwoordelijkheid voor je eigen klanten, doe je ervaring op om door te groeien naar Accountmanager, want die mogelijkheden zijn er!
Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?
Eigenlijk alles! Sterker nog: niet lang geleden is dit bedrijf op nummer 5 geëindigd van de verkiezing ‘Best Workplace’, hoe gaaf is dat! En wees niet bang, dat is niet minder geworden; nog steeds beoordelen de medewerkers dit bedrijf met een 8,4. Niet slecht toch?
Dat goede rapport cijfer komt onder andere door de open cultuur; je kunt altijd bij elkaar terecht om te sparren of om advies te vragen. Maar dat komt ook door het motto: work hard, play hard! Zo is er elke vrijdagmiddag een borrel, is er altijd ruimte voor een geintje, wordt er elk jaar een groot feest georganiseerd en kun je meedoen aan allerlei sportieve activiteiten zoals kickboksen en bootcamp.
Het lijstje met pluspunten gaat nog even door, want deze organisatie is helemaal 2021 door hun visie op het nieuwe werken: er zijn alleen maar flexplekken en thuiswerken (na Corona) behoort ook tot de mogelijkheden.
Niet onbelangrijk: wat doen ze eigenlijk precies? Dit bedrijf ondersteunt haar klanten bij hun digitale transformatie door onafhankelijk advies, services, aankoop en beheer van softwarelicenties. Ze zijn altijd in gesprek met hun klanten over hun behoeften en op basis hiervan zoeken ze naar de beste software oplossingen. Het ontzorgen van klanten en het bieden van meerwaarde staat altijd voorop!
Jouw profiel
- Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding
- Je hebt ongeveer 0 to 3 jaar ervaring in een commerciële functie
- Je hebt affiniteit met IT
- Je neemt graag initiatief en ziet eerder kansen dan beperkingen
- Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en spreekt goed Engels
- Je bent een echte teamplayer
What’s in it voor jou?
- Een goed basissalaris
- Een heel goede bonusregeling, die kan oplopen tot 10K per jaar!
- Telefoon en laptop
- Elk jaar een opleidingsbudget
- Goede pensioenregeling
- De kans om veel nieuwe dingen te leren
- Veel ruimte voor eigen ideeën en initiatief
- Werken in een internationaal en groeiend bedrijf
- Doorgroeimogelijkheden
Overig
Het betreft een fulltime functie.
De standplaats is in Amsterdam.