Voor een internationale organisatie gespecialiseerd in zakelijke betaaloplossingen zijn we op zoek naar een sales support medewerker. Ben jij klantvriendelijk en zie je het als een mooie uitdaging om de beste oplossingen te vinden voor jouw klanten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat doe je als Sales Support Medewerker?

Als medewerker op de afdeling Sales Support ben je onderdeel van een klein team. Als medewerker sales support ondersteun je het salesteam bij hun dagelijkse taken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het accountmanagement  van diverse kleinere klanten.

In deze functie ben je onderdeel van het Benelux & Nordics team en werk je onder andere nauw samen met prospects, klanten en verschillende salesteams. Je voert je werkzaamheden voor het grootste gedeelte uit op ons kantoor in de buurt van Amsterdam. Het afleggen van klantbezoeken en zakelijk reizen zal incidenteel nodig zijn.

Jij bent verantwoordelijk voor:

  • Het ondersteunen van sales- en accountmanagers bij hun dagelijkse taken;
  • Het adviseren van klanten en prospects over de producten van deze organisatie;
  • Het opmerken van kansen voor upselling;
  • Het voorbereiden en opvolgen van contracten;
  • Het begeleiden van (nieuwe) klanten tijdens het gehele proces (van ondertekening tot implementatie van het betaalmiddel);
  • Het behandelen van vragen m.b.t. de kredietcontrole van klanten;
  • (Reactieve) sales- en accountmanagementtaken voor MKB-klanten;
  • Het coördineren van de services voor specifieke internationale klanten in samenwerking met andere landen;
  • Het verbeteren van bestaande processen waar nodig.

Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?

Laat het ontzorgen van klanten maar aan deze organisatie over. Met bijna 30 jaar ervaring in de branche weet deze internationale organisatie als geen ander hoe dat moet. Deze organisatie ontwikkelt producten en oplossingen voor de betaling (en evaluatie) van onder andere zakelijke reiskosten. Zij doet dit voor uiteenlopende bedrijven wereldwijd.

En de sfeer op de werkvloer? Die is goed! Waar deze organisatie grote waarde hecht aan een professionele en zakelijke houding naar haar klanten toe, is de sfeer op de werkvloer informeel. Het harde werken wordt regelmatig gecompenseerd met een gezellige borrel of verrassend bedrijfsuitje.

Jouw profiel

Jij bent die klantvriendelijke medewerker die net zo makkelijk zelfstandig als in teamverband werkt. Je bent betrouwbaar, flexibel en werkt oplossingsgericht. Ook werk je nauwkeurig; zelfs de kleinste details vallen jou op!

Verder beschik jij over:

  • Een commerciële instelling;
  • Goede administratieve vaardigheden;
  • Sterk analytisch vermogen;
  • Organisatietalent. Jij bent een ster in tijdmanagement en kunt goed omgaan met werkdruk;
  • De juiste taalvaardigheden. Jij spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels. (Zweeds en Frans zijn een pre.)

Ook heb jij:

  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een bachelor (of gelijkwaardig) op het gebied van Commercial Business of Business Travel Management;
  • Minimaal een jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie of relevant werkveld;
  • Bij voorkeur ervaring in de reisbranche of met betaaloplossingen.

What’s in it for you?

Als sales support medewerker bij deze organisatie wordt er best wat van je verwacht. Maar wat kan jij verwachten? In ieder geval veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Ook vindt deze werkgever het belangrijk om haar medewerkers te helpen met een gezonde levensstijl en het behouden van de juiste balans tussen werk en privé.

Verder krijg je:

  • Een goed salaris met bijbehorende bonusregeling;
  • Een laptop en telefoon;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 Vakantiedagen;
  • Veel mogelijkheden tot (zelf)ontwikkeling.

Overig

Het betreft een functie voor minimaal 32 uur.

Contactpersoon

Voor meer informatie, neem
contact op met:

lisette@pacqrecruitment.nl
06 – 42 19 16 16

    *Verplichte velden

    Nieuwste vacatures

    Terug naar overzicht