De perfecte combinatie van techniek, verantwoordelijkheid en contact met klanten en leveranciers. Je vindt het in de functie van commercieel servicemedewerker bij dit groeiende bedrijf gespecialiseerd in onderhoud en service van intern transportmaterieel.

Wat doe je als commercieel servicemedewerker?

Als commercieel servicemedewerker bij dit bedrijf neem je service- en storingsmeldingen van heftrucks en hoogwerkers aan. Je registreert de melding, kijkt naar de planning van de monteurs en indien nodig assisteer je bij het maken van offertes. Hiervoor heb je veel contact met monteurs, planners en klanten. Samen met jouw collega’s zet je je dagelijks in om de klant te ontzorgen.

Jij bent verantwoordelijk voor:

  • Contact met klanten;
  • Het aannemen en registreren van service- en storingsmeldingen;
  • Het assisteren bij het inplannen van monteurs;
  • Het ondersteunen bij het maken van offertes en opvolgen ervan;
  • Het controleren van de voortgang van werkzaamheden;
  • De administratieve afhandeling.

Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?

De rek is er nog lang niet uit bij dit gezonde en groeiende bedrijf. Deze werkgever heeft veiligheid, vakmanschap, continuïteit, transparantie en vertrouwen hoog in het vaandel staan. Dit geldt voor de klant, maar natuurlijk ook voor de eigen medewerkers.

Dit bedrijf is niet alleen gespecialiseerd in het leveren van onderhoud en service aan heftrucks en hoogwerkers, maar verzorgt ook de verkoop, lease en verhuur van intern transportmaterieel. Dit betekent dat geen dag hetzelfde is.

Wie ben jij

Jij bent proactief, stressbestendig en beschikt over excellente communicatievaardigheden. Of je nu overlegt met planners, monteurs of klanten; jij verstaat ze (letterlijk en figuurlijk) en zij jou. Je houdt graag orde op zaken en bent een ster is het behouden van rust en overzicht op hectische momenten. Jou maken ze niet gek! Naast de vaste werkzaamheden houd jij je ogen open en signaleer je nieuwe uitdagingen en onderzoek je alternatieven.

Verder beschik jij over:

  • Een klantgerichte houding;
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Goede administratieve vaardigheden;
  • Organisatietalent;
  • Kennis van moderne computer- en office-applicaties.

Ook heb jij:

  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een afgeronde hbo-opleiding;
  • De juiste taalvaardigheden. Jij spreekt en schrijft foutloos Nederlands (en kunt Engels lezen);
  • Bij voorkeur commerciële ervaring in een B2B-omgeving;
  • Het vermogen zowel zelfstandig als in een team te werken;
  • Een commerciële instelling.

En heb je technische kennis en ervaring op het gebied van elektrotechniek en motorvoertuigentechniek? Dan heb je een streepje voor 😉.

What’s in it for you?

Een uitdagende baan in een platte organisatiestructuur waar de lijnen lekker kort zijn. Op deze werkvloer zul jij je geen dag vervelen. Bij deze werkgever heerst een open bedrijfscultuur en is er veel ruimte voor opleidingen, persoonlijke ontwikkeling en groei.

Verder krijg je:

  • Een goed salaris (passend bij jouw ervaring)
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen (cao Metaal en Techniek)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Regelmatig teamuitjes

Overig

Het betreft een functie voor 32-40 uur in Alkmaar.

Contactpersoon

Voor meer informatie, neem
contact op met:

lisette@pacqrecruitment.nl
06 – 42 19 16 16

    *Verplichte velden

    Nieuwste vacatures

    Terug naar overzicht