Reislustige partnership managers opgelet! Voor een internationale organisatie gespecialiseerd in zakelijke betaaloplossingen zijn we op zoek naar een ervaren partnership manager die over grenzen gaat om bestaande relaties te onderhouden en nieuwe zakelijke kansen te verkennen.

Wat doe je als Partnership Manager?

Als partnership manager bij deze internationale organisatie lever je een bijdrage aan de groei van de organisatie. Dit doe je door op proactieve wijze te werken aan de ontwikkeling van belangrijke partnerschappen in de Benelux en Scandinavië. Om dit optimaal te kunnen doen zorg je ervoor dat je organisaties van onze partners van binnen en buiten leert kennen. Je stapt dan ook met grote regelmaat het vliegtuig in voor een bezoek aan deze partners.

Als partnership manager werk je nauw samen met team productbeheer, team klantenservice, verkoop- en accountmanagers. Ook onderhoud je contact met de marketeers om, onder andere, aanwezigheid op partnerevenementen te organiseren.

Jij bent verantwoordelijk voor:

  • Het ontwikkelen en onderhouden van relaties met partners;
  • Het opstellen van plannen;
  • Het managen van de partnerschappen (met het genereren van leads en vergroten van omzetkansen als doel);
  • Het bijhouden van prestaties, presenteren van de voortgang en CRM-rapportage;
  • Het vertegenwoordigen van de organisatie op branche- en partnerevenementen;
  • Het meewerken aan de ontwikkeling van een effectieve business-strategie voor de regio;
  • Het bijwonen van meetings en up-to-date houden van gegevens over verkoopactiviteiten;
  • Het beheren en implementeren van Global Partner Programs (samen met internationale collega’s);
  • Het oplossen van ad-hoc en lopende commerciële problemen.

Wat is er zo leuk aan dit bedrijf?

Deze internationale organisatie weet hoe zij haar klanten optimaal kan ontzorgen. Dat kan ook bijna niet anders met zo’n 30 jaar ervaring in de branche. Voor de meest uiteenlopende bedrijven wereldwijd ontwikkelt deze organisatie producten en oplossingen voor de betaling (en evaluatie) van onder andere zakelijke reiskosten. De data die hiermee verzameld wordt, gebruikt dit bedrijf vervolgens om diverse zakelijke beslissingen te nemen en inzicht te krijgen in – bijvoorbeeld – inkoop.

Waar deze organisatie een professionele en zakelijke houding naar klanten toe hanteert, is de sfeer op de werkvloer informeel. Er is dan ook genoeg ruimte om – na drukke dagen met volle agenda’s – samen met collega’s te ontspannen tijdens een gezellige borrel of verrassend bedrijfsuitje.

Jouw profiel

Jij bent een snelle denker en sterke onderhandelaar. Mensen kunnen niet om jouw overtuigingskracht heen. Je kunt goed omgaan met druk en hebt de prioriteiten altijd scherp in beeld.

Je bent een sociaal dier en goed in de omgang met mensen. Wie ze ook zijn, wat ze ook doen en waar ze ook vandaan komen. Dat je in deze functie veel samenwerkt met directe en internationale collega’s en continu onderweg bent voor bezoeken aan partners vind jij een feestje. Flexibele werktijden passen goed bij jouw levensstijl.

Verder beschik jij over:

  • Een commerciële instelling;
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Het vermogen om verder te kijken dan alleen jouw eigen divisie;
  • Sterke analytische vaardigheden;
  • Cultureel bewustzijn en sensitiviteit;
  • Uitzonderlijke organisatorische vaardigheden;
  • Een flinke dosis leergierigheid;
  • Praktische kennis van Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook en Sales CRM-softwaretools;
  • De juiste taalvaardigheden. Jij spreekt goed Engels (en bij voorkeur ook Frans).

Ook heb jij:

  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een bachelor (of gelijkwaardig) op het gebied van bedrijfskunde, economie, hospitality of marketing.
  • Minimaal vijf jaar relevante (en aantoonbaar succesvolle) werkervaring op het gebied van partnership management of business development;
  • Ervaring in het opzetten en uitvoeren van plannen;
  • Een rijbewijs.

Kennis van de corporate card- en/of zakelijke reisbranche is een pre. Hetzelfde geldt voor het opzetten en uitvoeren van businessplannen.

What’s in it for you?

Als partnership manager wordt er heel wat van je verwacht. Maar daar zet deze organisatie ook wat tegenover. Zo mag je rekenen op veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid. Maar ook stimuleert deze werkgever een gezonde levensstijl. Verder krijg je:

  • Een goed salaris met bijbehorende bonusregeling;
  • Een auto van de zaak;
  • Een laptop en telefoon;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 Vakantiedagen;
  • Veel mogelijkheden tot (zelf)ontwikkeling.

Overig

Het betreft een fulltime functie.

Contactpersoon

Voor meer informatie, neem
contact op met:

lisette@pacqrecruitment.nl
06 – 42 19 16 16

    *Verplichte velden

    Nieuwste vacatures

    Terug naar overzicht